0
دسته بندی ها
گوشیاتو-Gooshiato
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
اعمال فیلتر
محدوده قیمت

برند
اعمال فیلتر

قیمت روز و خرید اسپیکر جی بی ال JBL Speaker در گوشیاتو

مرتب سازی بر اساس :
جستجوی پیشرفته
جدیدترین
پربازدیدترین
ارزان ترین
گران ترین
  • 1
  • 2
  • 3

خرید و قیمت اسپیکر جی بی ال jbl | قیمت روز اسپیکر بلوتوثی جی بی ال JBL Speaker، ساندبار و پارتی باکس جی بی ال JBL

چرا اسپیکر جی بی ال jbl بخریم ؟

دلایل بسیاری برای خرید این برند خاص از اسپیکرها وجود دارد. بی دلیل نیست که جی‌بی‌ال JBL به یکی از برترین و محبوب‌ترین برندها تبدیل شده‌است. ظاهر خوش‌ساخت و زیبا، کاربری راحت و آسان، قیمت مناسب و در بعضی از مدل‌ها ضد آب بودن، قابل حمل بودن و ... برخی از این دلیل‌هاست. با توجه به بررسی‌های انجام شده و توضیحات فوق و با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود اسپیکر مورد علاقه خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید. امید است که این مطلب در کمک به انتخاب اسپیکر متناسب با نیاز و سلیقه شما مفید واقع شود. اسپیکرهای جی‌بی‌ال یکی از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای اسپیکر بوده و در انواع مختلف برای کاربردهای متفاوت ساخته شده‌است. در این مقاله قصد داریم چند مدل از بهترین های این برند را از نظر کاربران مورد بررسی قراردهیم. به طور کلی می‌توان اسپیکرهای جی‌بی‌ال را در دسته‌بندی زیر جای‌داد:

  • اسپیکرهای جی بی ال مورد استفاده در اتومبیل JBL
  • اسپیکرهای جی بی ال برای سینما خانگی JBL
  • اسپیکرهای بلوتوثی هدفونی جی بی ال JBL
  • اسپیکرهای بلوتوثی قابل‌ حمل جی بی ال JBL

در این جا قصد داریم به بررسی مدل‌های قابل حمل این اسپیکرها بپردازیم ، بهترین مدل‌های اسپیکر جی‌بی‌ال از نظر کاربران:

اسپیکر  charge 5

تاریخ عرضه ی jbl charge 5 برابر با 22 فوریه سال 2021 می باشد.

وزن 0.96 کیلو گرمی این دستگاه در ابعاد 9.3*9.6*23 سانتی متری آن گنجانده شده است.

باتری لیتوم پلیمری فوق قدرتمند این دستگاه، 20 ساعت به کاربران شارژدهی کرده و قابلیت party boost موجود در آن این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا چند اسپیکر از همین مدل را به یکدیگر متصل کرده و از صدای بلند و رسای آن نهایت لذت را ببرند.

مشخصات کامل اسپیکر charge 5 در صفحه ی مرتبط با این دستگاه مراجعه کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید جی بی ال شارژ  5 با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید.

 

رادیو و اسپیکر jbl tuner 2  

تاریخ عرضه ی رادیو و اسپیکر بلوتوثی jbl tuner 2 برابر با فوریه ی سال 2020 می باشد.

وزن 0.543 گرمی این اسپیکر ضدآب دارای باتری لیتیوم یونی می باشد که برای 12 ساعت شارژدهی تنها به 3.5 ساعت شارژ نیاز دارد.

برای اطلاع از مشخصات کامل jbl tuner2 به صفحه ی مرتبط با این دستگاه مراجعه کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید.

خرید و قیمت اسپیکر جی بی ال مدل پارتی باکس 1000 jbl PartyBox

همیشه صدای بلند نیاز به صدای دلنشین دارد این قانونی است که jbl به خوبی از آن پیروی می کند و اما اسپیکر بزرگ جی بی ال jbl  پارتی باکس هزار با توان خروجی 1100 وات قدرتمند ترین اسپیکر جی بی ال به حساب می آید. یکی از مزایای آن این است که شما می توانید با خرید اسپیکر جی بی ال پارتی باکس PARTY BOX 1000 گیتار یا میکروفون خود را به آن متصل کنید ، همچنین دارای رقص نور بسیار دلنشین و جذاب است که با ریتم موزیک تغییر رنگ و مدل می دهد . در داخل جعبه این دستگاه یک مچ بند همراه دارید که این مچ بند به شما کمک می کند تا بدون لمس اسپیکر آن را کنترل کنید. میتوانیم بگوییم جی بی ال jbl بیشتر قابلیت هایش را در اسپیکر جی بی ال PARTY BOX 1000 قرار داده است ، در قسمت بالایی این اسپیکر خانگی جی بی ال jbl دی جی پد قرار دارد که به کمک آن شما می توانید طبل کیبورد و پیانو را بنوازید ضبط کنید و لذت ببرید با کمک پورت usb میتوانید دستگاههای خود را شارژ کنید .

خرید و قیمت اسپیکر قابل حمل جی بی ال پارتی باکس 310 jbl PartyBox

اولین مزیت مهم پارتی باکس partybox ۳۱۰ توان خروجی ۲۴۰ وات RMS آن است که کاملا به صورت واقعی یک صدای خوب و دلنشین را هم در خانه و هم در مسافرت برای شما رقم می زند.  چرا که این اسپیکر جی بی ال فوق العاده جذاب هم با برق مستقیم و هم به صورت پرتابل قابل استفاده است و به شارژر فندکی خودروی شما هم متصل میشود. وزن پارتی باکس  ۳۱۰ ۱۷ کیلو ۴۲۰ گرم است ، می توان گفت در این ابعاد جز اسپیکر های سنگین به حساب می آید ، اما جی بی ال فکر اینجا را هم کرده است ، دسته چمدانی ای که به صورت کشویی از پشت اسپیکر به بالا می آید و دو عدد چرخی که زیر این اسپیکر جی بی ال به کار رفته است حمل آن را برای کاربران راحت کرده است یکی دیگر از مزایای که تفاوت پارتی باکس ۳۱۰ و ۳۰۰ را به چشم می‌آورد ضد آب بودن این دستگاه است که دارای گواهینامه IPX4 می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید اسپیکر پارتی باکس 310 با کارشناسان ما در تماس باشید .

اسپیکر جی بی ال jbl  مدل Go 2

برای اسپیکر جی بی ال ارزان قیمت می توان این مدل را معرفی کرد. از قابلیت‌های این اسپیکر می‌توان به مدیریت تماس‌ها و خاموش شدن به صورت خودکار اشاره کرد. این مدل از اسپیکرهای جی‌بی‌ال دارای میکروفون و درگاه ورودی صدا بوده و همچنین ضد آب است.

  • وزن: 184 گرم
  • ابعاد: 31.6 * 71.2 * 86 میلی ‌متر
  • اتصال دهنده: کابل ورودی 3.5 میلی متر، بلوتوث
  • ورژن بلوتوث: 4.1
  • مدت زمان پخش موسیقی: 2 ساعت و نیم
  •  

خرید و قیمت اسپیکر جی بی ال jbl  مدل Flip 5

این مدل از اسپیکرهای جی بی ال نیز از قابلیت ضد آب بودن برخوردار است و جزء اسپیکرهای ارزان قیمت جی بی ال می باشد . ویژگی بارز دیگر این اسپیکر اتصال همزمان دو دستگاه به اسپیکر است. این اسپیکر میکروفون و درگاه ورودی صدا بوده و پس از مدتی به صورت خودکار خاموش خواهدشد.

  • وزن: 540 گرم
  • ابعاد: 181 * 74 * 69 میلی متر
  • اتصال دهنده: کابل تایپ C، بلوتوث
  • ورژن بلوتوث: 4.2
  • نوع باتری: لیتیوم یونی پلیمری
  • مدت زمان پخش موسیقی: 12 ساعت

اسپیکر بیسیم جی بی ال jbl مدل Charge 4

برند جی بی ال یکی از پرطرفدارترین برندهای لوازم صوتی و تصویری است که اسپیکر چارج 4 (jbl speaker Charge 4) را به بازار عرضه کرده است.اسپیکر شارژ 4 جی بی ال محصولی به صورت بی سیم (اسپیکر بیسیم) و از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخش کننده ی صوتی متصل می شود. این اسپیکر طراحی بسیار مطلوبی دارد و صدایی 360 درجه و با قدرت بالا که توان خروجی آن معادل 30 وات است پخش می کند.یکی دیگر از ویژگی هایی که اسپیکر بلوتوثی شارژ 4 جی بی ال را متمایز با دیگر محصولات هم ردیف آن میکند جنس بدنه ی آن است که از الیاف کنفی ساخته شده و مقاوم در برابر گرد و غبار و آلودگی میباشد که این روکش پارچه ای باعث دوام بالای این محصول و جلوگیری از خط و خش آن شده است.شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید اسپیکر بیسیم جی بی ال jbl مدل شارژ Charge 4 . در طراحی و تولید این اسپیکر قابلیت هایی چون ضد آب بودن، تبدیل شدن به پاور بانک اتصال همزمان چند دستگاه و خاموش شدن به صورت خودکار جای داده شده‌است.

  • وزن: 965 گرم
  • ابعاد: 93  * 95 * 220 میلی ‌متر
  • اتصال دهنده: کابل ورودی 3.5 میلی متری، بلوتوث
  • ورژن بلوتوث: 4.2
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمری
  • مدت زمان پخش موسیقی: 20 ساعت

خرید اسپیکر جی بی ال jbl  مدل Clip 3

 این مدل از برند جی بی ال دارای میکروفن و درگاه ورودی صدا بوده و از قابلیت ضد آب بودن نیز پشتیبانی می‌کند در صورت عدم استفاده از آن، اسپیکر به صورت خودکار خاموش می‌شود.

  • وزن: 210 گرم
  • ابعاد: 46 * 97 * 137 میلی ‌متر
  • اتصال دهنده: یک کابل ورودی 3.5 میلی متری، بلوتوث
  • ورژن بلوتوث: 4.1
  • مدت زمان پخش موسیقی: حدود 10 ساعت

قیمت و خرید اسپیکر جی بی ال jbl  مدل Party Box 300

از شگفتی های این مدل می توان به قابلیت اتصال به ساز الکترونیک شما اشاره نمود. اسن اسپیکر مجهز به سیستم کارائوکه بوده و شما می توانید همزمان با نواختن ساز خود از صدای شفاف و با میفیت آن نیز لذت ببرید.

دیگر ویژگی خارق‌العاده آن رقص نورهای متنوع همراه با طیف رنگی گسترده می‌باشد. همچنین می‌توانید برای فضای باز و بسته اسپیکرتان را تنظیم نموده و در محیط‌های باز نیاز خروجی صدای با کیفیتی داشته باشید.

  • وزن: 15 کیلو و 840 گرم
  • ابعاد: 310 * 320 * 690 میلی‌متر
  • اتصال دهنده: کابل ورودی 3.5 میلی‌متری، بلوتوث
  • ورژن بلوتوث: 4.2
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • مدت زمان پخش موسیقی: 18 ساعت

شما می توانید برای خرید اسپیکرهای شارژی و بلوتوثی قابل حمل جی بی ال jbl با کارشناسان گوشیاتو در تماس باشید .


اسپیکرهای جی بی ال JBL از فلش پشتیبانی می کنند ؟(کلیک کنید)

اکثر مدل های اسپیکر جی بی ال jbl دارای پورت usb هستند اما فقط به عنوان پاوربانک عمل می کنند و برای شارژ گوشی استفاده می شود ولی اسپیکر jbl پارتی باکس 1000 ، اسپیکر پارتی باکس 300 و پارتی باکس 310 ، قابلیت خواندن موزیک از فلش مموری را دارند

اسپیکرهای جی بی ال ثابت هستند یا مدل قابل حمل (portable) هم داره ؟(کلیک کنید)

بیشتر اسپیکرهایی که توسط جی بی ال jbl speaker تولید می شوند به صورت شارژی و قابل حمل هستند و با توان های خروجی متفاوت و ابعاد متفاوت برای هر سلیقه ای مناسب اند این تنوع بازه قیمتی خوبی را برای مشتری فراهم میکند تا بتواند اسپیکر ( بلندگو) مورد علاقه خود را براحتی انتخاب نماید

آیا اسپیکرهای جی بی ال فقط با برق شهری شارژ می شوند ؟(کلیک کنید)

خیر !! ، مدل هایی مثل اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 300 و پارتی باکس 310 که با پورت فندکی خودرو نیز قابل شارژ هستند

آیا ساند بار sound bar جی بی ال قابلیت پخش Dolby رو دارند ؟(کلیک کنید)

بله ، مدل های جی بی ال ساندبار 5.1 و ساندبار جی بی ال 9.1 دارای قابلیت پخش dolby با کیفیت بسیار بالا هستند

اسپیکر پارتی باکس 100 party box بهتره یا بوم باکس Bom box ؟(کلیک کنید)

از نظر قدرت و پرتاب صدا پارتی باکس 100 برتری داره اما اگر میزان شارژدهی دستگاه براتون اهمیت داشته باشه حتما  2Bom box رو بهتون پیشنهاد می کنیم


 

 

  بازگشت به بالا

 

      
نمایندگی گوشیاتو کجاست؟

نماینگی گوشیاتو، به عنوان یکی از معتبر ترین و به روز ترین فروشگاه های اینترنتی موجود در تهران، در حوضه ی عرضه ی انواع محصولات الکتریکی مرتبط با برند های اپل، سامسونگ، جی بی ال، هارمن کاردن و ... فعالیت دارد ، همچنین این نمایندگی رسمی، برای جلب رضایت از مشتریان عزیز، در 3 شعبه ی واقع در اقدسیه، فرمانیه و پاسداران، به صورت همه روزه از ساعت 10 الی 22 در حال ارائه خدمات حضوری می باشد محصولات موجود در این فروشگاه ها (حضوری و اینترنتی) دارای دسته بندی های متنوعی می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم

گوشی های موبایل

در حال حاضر، اکثریت گوشی های موبایل در حال عرضه در فروشگاه های گوشیاتو، دارای پرطرفدارترین برند های روز دنیا مانند سامسونگ و یا اپل می باشند، اما این نمایندگی به منظور سازگاری با سلیقه ی اکثر مشتریان گرامی، به دنبال اضافه کردن برند های دیگری مانند نوکیا (nokia)، شیائومی(xiaomi)، هوآوی(Huawei) می باشد. همه ی این گوشی های تلفن همراه دارای معتبر ترین نمایندگی های رسمی موجود بوده و انواع خدمات قبل از فروش و پس از فروش توسط کارشناسان خبره ی گوشیاتو، به مشتریان گرامی ارائه می شود.

تبلت ها

در طی چند سال اخیر، به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کلاس به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شوند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران برای برقراری ارتباط بهتر با این کلاس ها و یا نوت برداری آسان تر، از تبلت های همراه استفاده کنند

ساعت های هوشمند

در گذشته، ساعت های مچی صرفا برای نمایش تایم به کاربران مورد استفاده قرار می گرفتند، اما امروزه توقع افراد از ساعت های مچی خود بالاتر رفته و ترجیح می دهند تا بسیاری از مسائل مهم خود را به ساعت های مچی واگذار کنند یا اینکه بتوانند از طریق این همراهان همیشگی با گوشی موبایل خود ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل نمایندگی رسمی گوشیاتو، در عرضه ی ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل نیز فعالیت دارد تا بتواند از این طریق نیز، نیاز های مشتریان عزیز را مرتفع سازد.

اسپیکر

در این روز های کرونایی، خیلی از افراد ترجیح می دهند تا به جای برگزاری مهمانی و ضیافت های خود در مکان های عمومی و پر خطر، آن ها را به مکان های شخصی و کم خطر منتقل کنند ، اما این مهمانی ها بدون داشتن صدایی بلند و شفاف از موزیک های شاد و مهیج، چندان هم جذاب نخواهد بود. پس یکی دیگر از لوازم ضروری این روز های منازل شخصی، اسپیکر های پرقدرت و با کیفیت است خوشبختانه نمایندگی گوشیاتو، پرطرفدارترین اسپیکر های جهان از برند های جی بی ال، هارمن کاردن و سونی را به فروش می رساند

کنسول های بازی

به دلیل تغییر سبک زندگی انسان، امروزه بسیاری از بازی ها به صورت انفرادی و خیلی مهیج تر و جذاب تر از گذشته صورت می گیرد ، به همین دلیل از جمله کالاهایی که در این روز ها افراد زیادی را مجذوب خود کرده اند، کنسول های بازی، پلی استیشن، ایکس باکس و ... هستند. شما می توانید برای خرید هر یک از این محصولات بخ شعبات مختلف فروشگاه گوشیاتو در تهران مراجعه کرده و بعد از کسب اطلاعات لازم، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید

لپ تاپ

لپ تاپ های اپل (macbook)، به دلیل وزن سبک، ظاهری ظریف و دلنشین و کارایی خارق العاده ای که دارند، جزء پرطرفدارترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده و طرفداران بی شماری دارند ، شما می توانید برای خرید و یا استعلام قیمت انواع مک بوک های موجود در بازار با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید

اسکوتر و دوچرخه برقی

اسکوتر ها و دوچرخه های برقی به دلیل استفاده از انرژی برق برای طی مسیر، به هیچ وجه هوا را آلوده نکرده و از تحمیل هزینه های هنگفت بنزین با گازوئیل به افراد جلوگیری می کند ، علاوه بر این استفاده از اینگونه وسایل برای نوجوانان و جوانان بسیار مهیج و دوستداشتنی بوده و می تواند لذت سفر و یا پیکنیک را برای آنان دوچندان کند

لوازم جانبی

لوازم جانبی موجود در فروشگاه آنلاین گوشیاتو به کاربران این امکان را می دهند تا به بهترین نحو بتوانند گوشی ها، تبلت ها، اسپیکر ها و ... خود استفاده کرده و از آنان محافظت کنند ، این لوازم شامل قاب، شارژر، آداپتور، محافظ صفحه، هندزفری و ... شده که به راحتی در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت


 

نمایش اطلاعات بیشتر
 
تهران ، پاسداران ، نبش نارنجستان 4 ، مرکز خرید آرتمیس ، طبقه همکف

 

 
Gooshiato 1399 - 2021