0
دسته بندی ها
گوشیاتو-Gooshiato
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
اعمال فیلتر
محدوده قیمت

برند
اعمال فیلتر

خرید و قیمت روز گوشی آیفون iphone رجیستر شده اپل Apple

مرتب سازی بر اساس :
جستجوی پیشرفته
جدیدترین
پربازدیدترین
ارزان ترین
گران ترین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خرید گوشی آیفون (اپل) و قیمت روز گوشی ایفون اپل Apple iphone

تولید گوشی های پرطرفدار اپل در سال 2004، در اثر کشمکشی میان استیو جابز و برادرش آغاز شد.

بعد از آزمون و خطا های فراوان، در سال 2007، اولین گوشی موبایل آیفون در بازار های کشور هایی مانند آلمان، نروژ،انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و ... عرضه شده و از محبوبیت بالایی برخوردار شد.

رفته رقته این برند جهانی توانست به یکی از قدرتمند ترین کمپانی ها در زمینه ی تولید گوشی های اپل (iphone)، تبلت های اپل (ipad)، هندزفری های بی سیم اپل (airpod)، ساعت های هوشمند اپل (iwatch) و ... تبدیل شد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید آنلاین تلفن های همراه (گوشی موبایل)  اپل، گوشی های آیفون ارزان، مدل بالاترین گوشی های آیفون و استعلام از قیمت روز اپل (آیفون) با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید.

گوشی موبایل آیفون 13 پرو :

تاریخ عرضه ی گوشی موبایل iphone 13 pro برابر با 14 دسامبر سال 2021 می باشد.

جنس صفحه نمایش این دستگاه از گوریلاگلس تشکیل شده که با سایز 16.1 اینچی خود، رزولوشنی برابر با 2532*1170 پیکسل را در خود جای داده است.

دوربین های این گوشی پرطرفدار شامل 1 دوربین واید 12 مگاپیکسلی، 1 دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و 1 دوربین تلفوتوی 12 مگاپیکسلی می شود.

50 درصد از باتری لیتیوم یونی 3095 میلی آمپری این دستگاه از طریق شارژ سریع 32 واتی تنها در حدود 30 دقیقه شارژ می شود.

رنگ بندی این گوشی موبایل نیز شامل گرافیت، طلایی، نقره ای، آبی و سبز می شود.

قیمت iphone 13pro در مقایسه با گوشی های هم رده ی آن بسیار مناسب می باشد که همین امر در جذب کاربران نقش پر رنگی دارد.

شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید آیفون 13 پرو با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید.

گوشی موبایل آیفون 13 پرومکس 256 گیگ :

تاریخ عرضه ی گوشی موبایل iphone 13 promax برابر با 14 دسامبر سال 2021 می باشد.

این دستگاه از بدو ورود خود به بازار توانست بسیاری از گوشی های پرطرفدار برند های گوناگون را کنار زده و تبدیل به پرفروش ترین گوشی موبایل آیفون در سال شود.

جنس بدنه ی این دستگاه از گوریلاگلس وکتوس تشکیل شده که علاوه بر مقاومت بالا در برابر خط و خش، وزنی تنها برابر با 240 گرم را به کاربران تحمیل می کند.

رزولوشن این دستگاه برابر با 1284*2778 پیکسل بوده و در برابر نفوذ آب و گردو غبار به خوبی مقاومت می کند.

این گوشی اپل از ios 15 پشتیبانی کرده و 50 درصد از باتری لیتیوم یونی 4352 میلی آمپری این دستگاه تنها در حدود 20 دقیقه شارژ می شود.

برای اطلاع از مشخصات کامل آیفون 13 پرومکس به صفحه ی مرتبط با این دستگاه مراجعه کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید آیفون 13 پرومکس آبی و سبز که جزء پرطرفدار ترین دستگاه ها هستند، با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید.

تفاوت میان دستگاه های اکتیو(active) و نات اکتو (not active) :

تحریم بودن ایران توسط آمریکا باعث شده تا ایران نتواند به صورت مستقیم ازاین کشور خرید کند.

کشور های همسایه نیز می توانند 10 درصد از کالا های خریداری شده را به ایران ارسال کنند.

اما برای صادر کردن 90 درصد باقی مانده باید 1 دقیقه دستگاه را روشن کرده، داخل آن سیم کارت قرار داده و 1 دقیقه با اوپراتور کشور خود صحبت کنند.

از این طریق (active کردن دستگاه) می توانند این محدودیت را به راحتی کنار زده و باقی مانده محصولات خود را نیز به فروش برسانند.

پس تفاوتی میان دستگاه های اکتیو و نات اکتیو وجود ندارد و تنها تفاوتی که می توان به آن اشاره کرد قیمت کم تر دستگاه های اکتیو می باشد.

آیفون اس ای 2022 :

در تاریخ 8 مارچ سال 2022، کمپانی اپل از apple iphone se 2022، به عنوان یکی از پر قدرت ترین گوشی های خوش قیمت آیفون رونمایی کرد.

بدنه ی 7.3*67*138 میلی متری این گوشی موبایل، وزنی برابر با 144 گرم را در خود جای داده و در برابر نفوذ آب به مدت زمان 30 دقیقه و تا عمق 1 متری به خوبی مقاومت می کند.

رزولوشن این دستگاه برابر با 1334*750 پیکسل می باشد و دوربین 12 مگاپیکسلی آن، دریچه دیافراگم 1.8 دارد.

این گوشی موبایل از ios 15  پشتیبانی کرده و 20 درصد از باتری لیتیوم یونی آن تنها در حدود 30 دقیقه شارژ می شود.

برای اطلاع از مشخصات کامل iphone se  به صفحه مرتبط با این دستگاه مراجعه کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید آیفون SE با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید.

آیفون 13 :

در 14 سپتامبر سال 2021، کمپانی سامسونگ از یکی از بهترین تلفن های همراه خود تحت عنوان apple iphone 13 رونمایی کرد.

ابعاد 146.7*71.5*7.3 میلی متری این دستگاه، تنها وزنی برابر با 174 گرم را به کاربران تحمیل می کند.

رزولوشن 1170*2532 پیکسلی این دستگاه، تصاویر را با بالا ترین کیفیت و شفافیت به نمایش می گذارد.

دوربین های آیفون 13 شامل یک دوربین واید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی می شود که هر دو دارای دید گسترده و وضوح بالایی می باشند.

باتری لیتیوم یونی 3240 میلی آمپری این دستگاه، از شارز سریع 23 واتی، شارژ مک سیف 15واتی و شارژ مگنتی 7.5 واتی پشتیبانی می کند.

برای اطلاع از مشخصات کامل iphone 13  به صفحه مرتبط با این دستگاه مراجعه کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید apple iphone 13   و یا مطلع شدن از قیمت روز موبایل های اکتیو و نات اکتیو با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید.


قابلیت ایردراپ Air Drop در گوشی آیفون چیست ؟(کلیک کنید)

شاید برخی از کاربران فرض می‌کنند که از گوشی آیفون نمی توان فایل را به اشتراک گذاشت و به خاطر همین امر روی به برند دیگر می برند شرکت اپل قابلیتی را به نام ایردراپ به دستگاه های خود اضافه کرده است که شما می توانید به وسیله آن بین دستگاه های گوشی آیفون اپل ، آیپد اپل و مک خود به تبادل فایل های مختلف خود بپردازید .

تفاوت پارت نامبر های گوشی آیفون در چیست ؟(کلیک کنید)

یکی از مشکلات و ابهاماتی که در ایران برای خرید آیفون وجود دارد پارت نامبر های آن است نکته اول این است که کیفیت ساخت و متریال در همه پارت نامبرهای یکی است و هیچ تفاوتی با هم ندارند اکثر محصولات وارد شده اپل به ایران با کارت الگویی وارد می شوند که برای کشور آمریکا است است که از همه قابلیت ها پشتیبانی می کند و به صورت تک سیمکارت است است برای اینکه یک انتخاب درست داشته باشیم بهترین پارت نامبر را برای شما در اینجا به اشتراک می‌گذارم:

  1. گوشی آیفون lla (آمریکا ) : عدم پشتیبانی ۲ سیمکارت داخل ایران
  2. گوشی آیفون zaa (سنگاپور) هیچ محدودیتی ندارد و دو سیم کارت  استفاده میشود
  3. گوشی موبایل آیفون cha (چین) : عدم استفاده  از فیس تایم صوتی و گروهی و پشتیبانی از ۲ سیم کارت
  4. گوشی موبایل آیفون zpa (هنگ کنگ) : عدم پشتیبانی از ۲ سیم کارت داخل ایران
آیا خرید گوشی آیفون SE اس ای را پیشنهاد می کنید ؟(کلیک کنید)

شرکت اپل محصولات جدید خود را تحت مدل آیفون SE وارد بازار کرد که قیمت خیلی پایین تری نسبت به مدل های جاری مثل آیفون 11 یا آیفون 11 پرو داشت . اما با توجه به سیستم عامل جدید و قابلیت های مدل های جدید گوشی های آیفون اگر با ظاهر این مدل که شباهت زیادی به آیفون 8 کلاسیک دارد مشکلی ندارید و به داشتن یک گوشی آیفون تقریبا 7 اینچی علاقه دارید ، خرید گوشی آیفون SE پیشنهاد ما است .

چرا گوشی موبایل من داغ می کند؟(کلیک کنید)

به طور کلی داغ کردن گوشی های موبایل حین کار کردن با آنها طبیعی است و کاملاً بستگی به نحوه استفاده شما دارد

این موارد باعث خرابی باتری و داغ کردن آن می‌شود می‌شود :

  • طولانی مدت موبایل خود را به شارژ بزنید
  • در حین شارژ شدن موبایل با آن کار کنید
  • وجود ویروس ها و نرم افزارهای مخرب در گوشی شما
  • قاب های ضخیم روی موبایل  که استانداردها را رعایت نکرده باشد

 

 

  بازگشت به بالا

 

      
نمایندگی گوشیاتو کجاست؟

نماینگی گوشیاتو، به عنوان یکی از معتبر ترین و به روز ترین فروشگاه های اینترنتی موجود در تهران، در حوضه ی عرضه ی انواع محصولات الکتریکی مرتبط با برند های اپل، سامسونگ، جی بی ال، هارمن کاردن و ... فعالیت دارد ، همچنین این نمایندگی رسمی، برای جلب رضایت از مشتریان عزیز، در 3 شعبه ی واقع در اقدسیه، فرمانیه و پاسداران، به صورت همه روزه از ساعت 10 الی 22 در حال ارائه خدمات حضوری می باشد محصولات موجود در این فروشگاه ها (حضوری و اینترنتی) دارای دسته بندی های متنوعی می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم

گوشی های موبایل

در حال حاضر، اکثریت گوشی های موبایل در حال عرضه در فروشگاه های گوشیاتو، دارای پرطرفدارترین برند های روز دنیا مانند سامسونگ و یا اپل می باشند، اما این نمایندگی به منظور سازگاری با سلیقه ی اکثر مشتریان گرامی، به دنبال اضافه کردن برند های دیگری مانند نوکیا (nokia)، شیائومی(xiaomi)، هوآوی(Huawei) می باشد. همه ی این گوشی های تلفن همراه دارای معتبر ترین نمایندگی های رسمی موجود بوده و انواع خدمات قبل از فروش و پس از فروش توسط کارشناسان خبره ی گوشیاتو، به مشتریان گرامی ارائه می شود.

تبلت ها

در طی چند سال اخیر، به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کلاس به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شوند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران برای برقراری ارتباط بهتر با این کلاس ها و یا نوت برداری آسان تر، از تبلت های همراه استفاده کنند

ساعت های هوشمند

در گذشته، ساعت های مچی صرفا برای نمایش تایم به کاربران مورد استفاده قرار می گرفتند، اما امروزه توقع افراد از ساعت های مچی خود بالاتر رفته و ترجیح می دهند تا بسیاری از مسائل مهم خود را به ساعت های مچی واگذار کنند یا اینکه بتوانند از طریق این همراهان همیشگی با گوشی موبایل خود ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل نمایندگی رسمی گوشیاتو، در عرضه ی ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل نیز فعالیت دارد تا بتواند از این طریق نیز، نیاز های مشتریان عزیز را مرتفع سازد.

اسپیکر

در این روز های کرونایی، خیلی از افراد ترجیح می دهند تا به جای برگزاری مهمانی و ضیافت های خود در مکان های عمومی و پر خطر، آن ها را به مکان های شخصی و کم خطر منتقل کنند ، اما این مهمانی ها بدون داشتن صدایی بلند و شفاف از موزیک های شاد و مهیج، چندان هم جذاب نخواهد بود. پس یکی دیگر از لوازم ضروری این روز های منازل شخصی، اسپیکر های پرقدرت و با کیفیت است خوشبختانه نمایندگی گوشیاتو، پرطرفدارترین اسپیکر های جهان از برند های جی بی ال، هارمن کاردن و سونی را به فروش می رساند

کنسول های بازی

به دلیل تغییر سبک زندگی انسان، امروزه بسیاری از بازی ها به صورت انفرادی و خیلی مهیج تر و جذاب تر از گذشته صورت می گیرد ، به همین دلیل از جمله کالاهایی که در این روز ها افراد زیادی را مجذوب خود کرده اند، کنسول های بازی، پلی استیشن، ایکس باکس و ... هستند. شما می توانید برای خرید هر یک از این محصولات بخ شعبات مختلف فروشگاه گوشیاتو در تهران مراجعه کرده و بعد از کسب اطلاعات لازم، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید

لپ تاپ

لپ تاپ های اپل (macbook)، به دلیل وزن سبک، ظاهری ظریف و دلنشین و کارایی خارق العاده ای که دارند، جزء پرطرفدارترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده و طرفداران بی شماری دارند ، شما می توانید برای خرید و یا استعلام قیمت انواع مک بوک های موجود در بازار با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید

اسکوتر و دوچرخه برقی

اسکوتر ها و دوچرخه های برقی به دلیل استفاده از انرژی برق برای طی مسیر، به هیچ وجه هوا را آلوده نکرده و از تحمیل هزینه های هنگفت بنزین با گازوئیل به افراد جلوگیری می کند ، علاوه بر این استفاده از اینگونه وسایل برای نوجوانان و جوانان بسیار مهیج و دوستداشتنی بوده و می تواند لذت سفر و یا پیکنیک را برای آنان دوچندان کند

لوازم جانبی

لوازم جانبی موجود در فروشگاه آنلاین گوشیاتو به کاربران این امکان را می دهند تا به بهترین نحو بتوانند گوشی ها، تبلت ها، اسپیکر ها و ... خود استفاده کرده و از آنان محافظت کنند ، این لوازم شامل قاب، شارژر، آداپتور، محافظ صفحه، هندزفری و ... شده که به راحتی در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت


 

نمایش اطلاعات بیشتر
 
تهران ، پاسداران ، نبش نارنجستان 4 ، مرکز خرید آرتمیس ، طبقه همکف

 

 
Gooshiato 1399 - 2021