0
دسته بندی ها
گوشیاتو-Gooshiato
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
اعمال فیلتر
محدوده قیمت

برند
اعمال فیلتر

خرید و قیمت روز (امروز 29 اسفند ماه) گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG با گارانتی شرکتی

مرتب سازی بر اساس :
جستجوی پیشرفته
جدیدترین
پربازدیدترین
ارزان ترین
گران ترین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

خرید گوشی سامسونگ SAMSUNG ، قیمت روز گوشی سامسونگ با گارانتی شرکتی در نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ

کمپانی سامسونگ در مارچ سال 1938 به عنوان یک فروشگاه خواربار تجاری در کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در سال 1969 فعالیت خود را در زمینه ی تولیدات الکترونیکی آغاز کرده و تلوزیون های سیاه و سفید جزء اولین تولیدات این برند پرطرفداربود. کمپانی سامسونگ خیلی سریع تبدیل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دیوایس های الکترونیکی در کشور خود شده و محبوبیت بالایی در میان کاربران به دست آورد.

در سال 1990 نیزاین کمپانی به عنوان یکی از 5 کمپانی برتر در زمینه ی تولید لوازم الکترونیکی به خصوص صفحه نمایش های LED، معرفی شد.

در حال حاضر کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ی محصولات الکرونیکی و گوشی های موبایل در سطح جهانی مطرح بوده و در زمینه ی تولید لوازم مختلفی ماندد باتری، چیپست، فلش مموری، هارد و عرضه آن ها به کمپانی هایی مانند اپل، سونی، نوکیا و ... فعالیت دارد.

البته این کمپانی برای تولید محصولات خود از شرکت هایی مانند AKG نیز برای تولید هندزفری و بلندگو های گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده می کند که همین امر، کیفیت محصولات این کمپانی را دوچندان کرده است.

قیمت روز گوشی سامسونگ در ایران دارای نوسانات بالایی نمی باشد که یکی از مهم ترین دلایل آن، ورود این محصولات به صورت دولتی و با نرخ پایین تری نسبت به برند های دیگر است و همین امر باعث شده تا کاربران بی شماری از مبتدی تا حرفه ای به این محصولات جذب شده و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که مجذوب این محصولات فوق العاده شدید می توانید برای خرید آنلاین و یا حضوری تلفن های همراه (گوشی موبایل) برند سامسونگ  با کارشناسان شرکت گوشیاتو به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی برند سامسونگ در ایران، در تماس باشید.البته شما می توانید برای اطلاع از قیمت بهترین گوشی سامسونگ نیز با این کارشناسان در ارتباط باشید.

Z FLIP 4 :

بالاخره در تاریخ 10 آگوست سال 2022، سامسونگ از گوشی جدید خود به عنوان یکی از جذاب ترین گوشی های تاشو رونمایی کرد.

گاکسی زد فلیپ 4 با ویژگی های منحصر به فرد خود ایت قابلیت را دارد تا هر مخاطبی را در نگاه اول مجذوب خود کند.

کاربرد های این دستگاه نز نسبت به گوشی های هم رده ی آن، بسیار متنوع و جذاب است.

شما می توانید برای اطلاع از خصوصیات کامل GALAXY Z FLIP 4 به صفحه ی اصلی این محصول مراجعه کنید.

تفاوت اینترنت 4g و 5g :

در واقع تفاوت اصلی بین اینترنت 4g و5g ، تاخیر های متفاوتی است که توسط این 2 سرعت صورت می گیرد.

یعنی در حالی که اینترنت 5g تاخیری کم تر از 5 میلی ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است، تاخیر اینترنت 4g بین 60 تا 98 میلی ثانیه می باشد.

پس در نتیجه اینترنت 5g سرعت بسیار بالاتری را برای استفاده از اینترنت، دانلود برنامه های موردنظر و ... برای کاربران فراهم کرده و برای پاسخ گویی بهتر، پهنای باند بیشتری را در نظر گرفته تا بتواند افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

گوشی سامسونگ تا 10 میلیون :

برند سامسونگ از جمله برند هایی می باشد که تنوع بالایی از گوشی های موبایل را ارائه می دهد.

این گوشی های موبایل، از نظر رنج قیمتی بسیار متفاوت بوده و برای اکثریت افراد با موقعیت های گوناگون از نظر اقتصادی، دستگاه های با کیفیت ارائه می دهد.

از میان بهترین مدل های گوشی موبایل سامسونگ می توان به a32،a22،a52 و ... اشاره کرد.

هر یک از این گوشی های موبایل دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که برای اطلاع از آن ها می توانید به صفحه ی مرتبط با یک مراجعه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ S22 :

تاریخ عرضه ی این گوشی موبایل برابر با 4 فوریه ی سال 2022 می باشد.

وزن این دستگاه تنها 168 گرم می باشد و مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار باعث محبوبیت بالای آن در میان کاربران شده است.

دوربین های گلکسی اس 22 شامل 1 دوربین واید، 1 دوربین اولتراواید و1 دوربین تلفوتو می شود.

این دستگاه دارای 2 نسخه ی اروپایی و جهانی می باشد که چیپست به کار رفته در نسخه ی اروپایی از نوع اگزینوس 2200 و چیپست به کار رفته در نسخه ی جهانی آن از نوع اسنپدراگون می باشد.

تفاوت اسنپدراگون و اگزینوس در S22 :

این دو نسخه از نظر CPU دارای عملکرد تقریبا یکسانی می باشند اما عملکرد GPU نسخه ی اسنپدراگون 25 درصد از عملکرد نسخه ی اگزینوس بهتر است.

از نظر دوربین نیز هر 2 کیفیت یکسانی را برای عکس و ویدئو فراهم می کنند.

در کل می توان گفت که این دو نسخه به غیر از بخش گرافیکی، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

گوشی موبایل سامسونگ A53 5G:

شرکت سامسونگ از گوشی پرطرفدار سامسونگ galaxy a53 5g در تاریخ 17 مارچ سال 2022، رونمایی کرد.

این دستگاه توانست با ویژگی هایی مانند وزن 189 گرمی، مقاوم بودن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، رزولوشن 2400*1080 پیکسلی و ... بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

دوربین های پشت این دستگاه شامل 4 دوربین سلفی این دستگاه، از نوع واید 32 مگاپیکسلی می باشد.

Cpu این گوشی سامسونگ هشت هسته ای بوده و android11 و oneui 4.1 در نظر گرفته شده برای آن، قابلیت های بی شماری را در اختیار کاربران می گذارد.

رنگ های این دستگاه شامل رنگ های مشکی، سفید، گلبهی و آبی می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ آ 53 در فروشگاه گوشیاتو، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

گوشی موبایل سامسونگ  s 22 ultra :

کمپانی سامسونگ از یکی دیگر از پرچمداران خود تحت عنوان   اس 22 اولترا را در 9 فوریه ی سال 2022 رونمایی کرد.

این گوشی موبایل توانست با ویژگی های خارق العاده ی خود مانند صفحه نمایش سوپر آمولد، وزن 229 گرمی و باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپری خود، در مدت زمان کوتاهی، کاربران بی شماری را به خود جلب کند.

S PEN همراه این گوشی پرکاربرد، انجام بسیاری از امور مانند نوت برداری، برگزاری کلاس های آنلاین و یا حتی طراحی و نقاشی را برای بسیاری از کاربران، سریع و لذت بخش کرده و دوربین های واید، اولتراواید و تلفوتوی تعبیه شده در آن ثبت به یادماندنی ترین لحظات را برای افراد فراهم کرده است.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای این برند، رنگ های متنوعی است که برای هر دستگاه عرضه شده و برای این گوشی موبایل شامل مشکی، سبز، سفید، قرمز، آبی آسمانی، بورگاندی و گرافیت می شود.

در بسیاری از مواقع نیز، همین امر است که باعث خرید گوشی های سامسونگ اس 22 اولترا  توسط رنج گسترده ای کاربران می گردد.

 

تفاوت اینترنت 4g و 5g :

در واقع تفاوت اصلی بین اینترنت 4g و5g ، تاخیر های متفاوتی است که توسط این 2 سرعت صورت می گیرد.

یعنی در حالی که اینترنت 5g تاخیری کم تر از 5 میلی ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است، تاخیر اینترنت 4g بین 60 تا 98 میلی ثانیه می باشد.

پس در نتیجه اینترنت 5g سرعت بسیار بالاتری را برای استفاده از اینترنت، دانلود برنامه های موردنظر و ... برای کاربران فراهم کرده و برای پاسخ گویی بهتر، پهنای باند بیشتری را در نظر گرفته تا بتواند افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.


 

 

گوشی موبایل سامسونگ  A13 5G

شرکت سامسونگ از گوشس موبایل Samsung galaxy a13 5g در تاریخ مارچ سال 2022 رونمایی کرد.

این دستگاه با ویژگی های منحصر به فرد خود مانند وزن 195 گرمی، صفحه نمایش PLS TFT، سایز 6.5 اینچی و رزولوشن 1600*270 پیکسلی، توانست طرفداران زیادی را به دست آورد.

دوربین های پشت این دستگاه شامل 4 دوربین WIDE،ULTRAWIDE،MACRO و DEPTH می شود که هر یک با خصیصه های شگفت انگیز خود، کاربران را در ثبت لحظات به یاد ماندنی همراهی می کنند.

نوع CUP این دستگاه از نوع OCTACORE و پردازنده ی گرافیکی آن MAIL-G57 می باشد اما تنها رنگی که برای آن در نظر گرفته شده است، مشکی می باشد.

 

گوشی موبایل سامسونگ سری A

سامسونگ برای از دست ندادن بازار کشورهایی مثل هند یکسری از محصولات خود را در سری A معرفی کرد است که  قیمت پایین تری نسبت به سری S و Note که ظاهری شبیه به پرچم داران گوشی سامسونگ داشته باشند . از بین گوشی سامسونگ سری A  می توان گوشی A52 را یکی از محبوب های این سری معرفی کرد که بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است . کاربران زیادی تصمیم به خرید گوشی سامسونگ در سری A دارند که تنها دلیل این استقبال قیمت مناسب آن می باشد .

 

قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Ultra 5G SM-G988B/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

تغییر و تحولات بزرگ سامسونگ هر چند سال یک بار اتفاق میوفتند و مسیر بسیار جذابی به مدل های پرچمدار خود میدهند.با یکی از دستگاه های 2020 که انقلاب بزرگی در سری های پرچمدار بشمار میاید همراه باشید.

نوع صفحه نمایش اس 20 اولترا داینامیک آمولد دویکس بوده و  ۱۲۰ هرتزی است و این امر باعث می شود سرعت تاچ موبایل  شما بالا رفته و از استفاده با صفحه نمایش تغییر را احساس کنید و همینطور از hdr10+ پشتیبانی می کند و 1400 نیت قابلیت روشنایی آن میباشد که به راحتی تمام می توانید در زیر نور خورشید و یا هر فضای روشنی با آن کار کنید بدون اینکه ذره ای چشم شما آسیب ببیند. رزولوشن اس 20 اولترا 5جی 3200*1400 می باشد و 511ppi است. جنس شیشه استفاده شده برای روی ال سی دی  گوریلا گلس6  است.می شود گفت که بهترین نوع های لنز در این دستگاه به کار رفته است مخصوصا اگر بخواهیم نسبت به مدل های قبلی آن را مقایسه کنیم و این امر کار را برای رقیب های خود بسیار سخت کرده. دوربین اصلی اس 20 اولترا یعنی همان لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسل با f 1.8 است و این یک انقلاب در لنزهای واید به شمار می آید و یک لنز 48 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو با f 3.5با4 برابر زوم اپتیکال و همینطور یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با f ۲.۲ لنز اولترا واید ترکیب برنده دوربین galaxy s20 ultra را تشکیل می دهند. شما میتوانید هم به صورت ۴و هم ۸فیلم برداری کنید و لذت تمام را از فیلم هایی که با سرعت 8K می گیرید را ببرید.

 

قیمت ، مشخصات و خرید گوشی سامسونگ مدل گلکسی نوت 20 الترا با حافظه 256 گیگابایت 5G

سری های نوت سامسونگ از زمان تولید اولین سری خود تا به حال یکی از پر طرفدار ترین مدل های سامسونگ بوده اند و امسال هم در سال ۲۰۲۰ مانند هر سال سامسونگ یکی از سری های نوت خود یعنی galaxy note 20 ultra را معرفی کرد و البته به احتمال زیاد این اخرین مدل از گوشی های نوت سامسونگ می باشد اما امیدواریم که این فقط شایعه باشد نوت ۲۰ اولترا یکی از دستگاه های سنگین و بزرگ سال ۲۰۲۰ است که وزن این دستگاه 208 گرم جنس پشت و روی دستگاه از گوریلا گلس وکتوس ساخته شده که نسبت به سری های  قبلی پرچمداران سامسونگ از جنس محکم تری ساخته شده است و باعث آسیب  پذیری کمتر و نگرفتن خط و خش به بدنه دستگاه می شود پس اولین تغییر در سری های نوت سال 2020 از همان اول خود را نمایان کرد و همینطور فریم دور این دستگاه از استیل زد زنگ ساخته شده است که کیفیت متریال ساخت بالایی دارد و این نیز یکی ازدلایل سنگینی این دستگاه به شمار می آید

قیمت روز و خرید گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G 64 گیگ و رم 4

شرکت سامسونگ گوشی موبایل A22 5G را در تاریخ 19 ژوئن 2021 معادل 28 تیر ماه 1400 به بازار عرضه کرد که می توان هدف سامسونگ از معرفی گوشی با قیمت ارزان 5G را سوق دادن بیشتر کاربران خود به سمت استفاده از شبکه 5G باشد . گوشی سامسونگ A22 5G  با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 به عنوان یک گوشی میان رده سامسونگ دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی TFT ( 90 هرتز ) با کیفیت 399 پیکسل در هر اینچ با رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل می باشد که برای نمایش تصاویر و ویدئوها کیفیت خوبی به حساب می آید  ، برای ساخت بدنه و پشت دستگاه A22 از پلاستیک به رنگ های سفید ، خاکستری ، بنفش و سبز با نمای جلو که از جنس شیشه استفاده شده است و با توجه به وزن کم دستگاه یک گوشی کاربرپسند به حساب می آید .

گوشی موبایل سامسونگ نوت Samsung Galaxy Note 20

Note به عنوان اولین محصولی که قلم را با تلفن ادغام می کند، جهانی کاملاً تازه را در جیبتان جای می دهد. هنگامی که با سبک جدید زندگی روبه رو می شویم، به دستگاه کاملاً تازه ای نیاز پیدا می کنیم. این یک تلفن هوشمند معمولی نیست. بلکه یک کامپیوتر تمام عیار و یک کنسول بازی همه جانبه در جیب شماست. NOTE 20  همان دستگاه به شدت ارزان و خارق العاده سامسونگ است که سبک کار شما را برای همیشه در پردازش  و اجرای گیم  ها تغییر میدهد. نوت 20 سامسونگ از سری دستگاههای مهندسی سامسونگ محصوب میشود که تمامی امکانات و تکنولوژی های خلاقانه را در خود گنجانده است. در میان پرچم داران سامسونگ، از آخرین و پیشرفته ترین دست آوردهای فناوری بهره می برد که باعث شده تا به محصولی بی رقیب تبدیل شود. صفحه نمایش سوپر آمولد با نرخ همگام سازی تصویری 60 هرتز را به شما ارائه میدهد. دوربین تله فوتوی پریسکوپی آن عملکرد فوق العاده ای دارد و برتری کاملی نسبت دوربین های پریسکوپی گوشی های سایر رقبا و هم رده ها به کاربر ارائه میدهد.

خرید و قیمت گوشی سامسونگ galaxy a71  دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت همراه با رم 8

یکی دیگر از دستگاه های قابل توجه و بی نظیر سامسونگ در سری های  مدل محبوب و طلایی  A71 میباشد که تقریبا میتوان گفت تمامی نیاز های کابران را چه به لحاظ گرافیکی و چه به لحاظ محاسباتی از سخت افزار های قدرتمندی در بر گرفته است. گوشی موبایل گلکسی A71 سامسونگ یکی از قدرتمندترین محصولات میان رده موجود در بازار است که حسگر انگشت زیرصفحه نمایش و دوربین چهار گانه روانه بازار شده است. سامسونگ سال 2019 را با متنوع کردن هرچه بیشتر سری گوشی های A خود آغاز کرد. این سری گوشی موبایل سامسونگ  به داشتن صفحه نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A71 با صفحه نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد.

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ A32 مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

شرکت سامسونگ در تاریخ 25 فوریه 2021 یکی دیگر از مدل های میانرده خود را در سری A  ( A Series ) به بازار ارائه کرد . هدف شرکت سامسونگ از ارائه گوشی سامسونگ گلکسی A32 4G را میتوان در دست داشتن بازار کشورهایی مثل هندوستان و رقابت با مدل های همرده بازار اعلام کرد . گوشی موبایل Samsung Galaxy A32 4G با بدنه پلاستیکی و نمای جلوی شیشه ای با صفحه نمایش سوپر آمولد  Super Amoled محافظت شده با گوریلا گلس 5 با رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل و دوربین 64 مگا پیکسلی با لنز 8 مگا پیکسلی التراواید به همراه لنز 5 مگا پیکسلی ماکرو و همچنین یک لنز 5 مگا پیکسلی تشخیص عمق با یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر به بازار ارائه کرده است . برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی سامسونگ گلکسی A32 4G روی لینک کلیک کنید .

قیمت و خرید گوشی سامسونگ گلکسی A31 با حافظه 128 گیگ ، رم 4 و رم 6

صفحه نمایش این دستگاه ۶.۴ اینچ از نوع super amoled با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی 411ppi وزن ای ۳۲ ۱۸۵ گرم و جنس بدونه از نوع پلاستیک براق هست که در معرض نور به صورت هقت رنگ نمایش داده می شود . دوربین دستگاه تشکیل شده از یک لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی ، یک بنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت عکاسی تا ۱۲۳ درجه ، یک لنز ۵ مگاپیکسل ماکرو برای عکاسی از فاصله نزدیک و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی .شما می توانید با کیفیت ۱۰۸۰ یه صورت ۳۰ فریم بر ثانیه با دوربین عقب فیلمبرداری کنید . دوربین جلو دستگاه داخل ال سی دی قرار گرفته که کیفیت اون ۲۰ مگاپیکسل و مثل دوربین عقب با کیفیت ۱۰۸۰ و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیهمیتواند فیلمبرداری کند  .در دل A31 از چیپست مدیاتک  6768 هشت هسته ای در کنار رم اجرایی ۴ گیگابایتی و پردازنده گرافیکیmali G52 استفاده شده   است و به صورت پیش فرض بروی این دستگاه از اندروید ۱۰ و one UI 2.5 قرار داده شده است . باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری لیتیوم پلیمری A31 می تواند راحت یک روز بهتون شارژ بدهد . این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۵ واتی هم پشتیبانی می کند . برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی a31 رم 4 و گوشی a31 رم 6 روی لینک مربوطه کلیک کنید .

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A42 5G SM-A426B/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت

شرکت سامسونگ در 2 سپتامبر 2020 یکی از گوشی های میانرده خود را با نام گلکسی A42 روانه بازار کرد. سامسونگ در طراحی گوشی A42 از صفحه نمایش 6.6 اینچ سوپرآمولد SuperAmoled  با رزولوشن720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 226 پیکسل در هر اینچ که تقریبا 83.4 در صد از بدنه دستگاه را می پوشاند استفاده کرده است . تراشه بکار رفته در این محصول Snapdragon 750 با تراشه 8 نانومتری می باشد . در طراحی پشتی این دستگاه چهار لنز دوربین استفاده شده است که در یک قاب در قسمت بالایی گذاشته شده اند . یکی از بهترین ویژگی های گوشی A42 قابلیت 5G می باشد که سامسونگ در گوشی های خود به کاربرده و می توانید از سرعت بالایی برای کار در اینترنت برخوردار باشید .  

گوشی موبایل سامسونگ A52

سامسونگ  در ۱۷ مارس ۲۰۲۱ دست به تحول بزرگی در ساخت میان رده های خودش زد و از خانواده جدید سری A یعنی A52 , A32 و A72  رو نمایی کرد که  صفحه نمایش این دستگاه ۶.۵ اینچ از نوع super amoled با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۷ ppi . وزن گوشی ای ۵۲ ، ۱۸۹ گرم و جنس بدنه از نوع پلاستیک براق هست که جای انگشت روی دستگاه می ماند . دوربین دستگاه تشکیل شده از یک لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی ، یک لنز  ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت عکاسی تا ۱۲۳ درجه ، یک لنز ۵ مگاپیکسل ماکرو برای عکاسی از فاصله نزدیک و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی .شما میتوانید با کیفیت ۱۰۸۰ به صورت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید و در حالت  4Kبه صورت ۳۰ فریم بر ثانیه ، دوربین جلو دستگاه داخل ال سی دی قرار گرفته که کیفیت اون ۳۲ مگاپیکسل و مثل دوربین عقب با کیفیت ۱۰۸۰ و 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه میتواند فیلمبرداری کند .  در دل A52 از چیپست اسنپدراگون 720Gهشت هسته ای در کنار رم اجرایی ۶ و ۸  گیگابایتی و پردازنده گرافیکی adreno 618  استفاده شده ، به صورت پیش فرض بروی این دستگاه از اندروید ۱۱ و one UI ۳.۱ قرار داده شده است . برای خرید گوشی سامسونگ A52 روی لینک مربوطه کلیک کنید .

گوشی سامسونگ سری M

با توجه به مدل های مختلف ارائه شده در سری A و افزایش قیمت این گوشی ها شرکت سامسونگ برای از دست ندادن کاربران با قدرت خرید گوشی ارزان اقدام به معرفی محصولات میان رده خود در سری M کرده است که اولین گوشی های معرفی شده در این سری از سال 2019 مدل های M10 و M20 می باشند .

گوشی سامسونگ سری Z

شرکت سامسونگ با توجه به نیاز ها و سلیقه های مختلف کاربران اقدام به ساخت سری گوشی های زیادی کرده است که یکی از جذاب ترین های سری Z می باشد . گوشی های معرفی شده در این سری دارای صفحه نمایش تاشدنی هستن و این قابلیت باعث داشتن صفحه نمایشی بزرگ و شبیه تبلت می شود ، از بهترین های سری زد میتوان به ZFold و ZFlip اشاره کرد .

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ

یکی از دستگاه های خاص سال ۲۰۲۰ که ۱۱ فوریه توسط سامسونگ تولید شده ، امروز مورد بررسی قرار می دهیم دستگاهی که هم خوش درخشید و هم در سال ۲۰۲۱ نسخه جدیدش معرفی شده است. دستگاه های سری زد سامسونگ از تولید همان اولین مدل که گلکسی زد فیلیپ ۱ هستش با استقبال زیادی رو به رو شد مدل های تاشوی که از هر نظر مورد بررسی قرار گرفته اند . قیمت zflip در بازار ایران حدود ۱۹ میلیون تومان است. دستگاه های سری زد سامسونگ با زد فیلیپ شروع به کار کردند و در بازار الکترونیک خود را به خوبی اثبات کردند اما هنوز دارای ضعف هایی هستند که هر ساله در حال بهتر شدن هستند. اگر می خواهید یک دستگاه خاص و منحصر به فرد داشته باشید که از ترکیب پردازنده بسیار قوی ساخته شده باشد .

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ الترا 256 گیگ و 512 گیگ SM-G998B/DS | S21 Ultra

طرفداران پروپاقرص سامسونگ هر سال در انتظار سری های پرچمدار کمپانی محبوبشان می مانند و امسال هم در سال ۲۰۲۱ مانند هر سال سامسونگ ۳ برادر پرچمدار خود را معرفی کرد . گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra در داخل ایران در دو رنگ مشکی و نقره ای در دسترس است . قیمت اس ۲۱ الترا در بازار ایران در حال حاضر بین ۲۸ تا ۲۹ میلیون تومان است. در کل میشود گفت که تنها ضعف این دستگاه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن است که انتظار می رفت کمی بیشتر شود دوربین منحصر به فرد این دستگاه می تواند تمام ضعف های آن را برای شما جبران کند اگر می خواهید یکی از قویترین دستگاه های ۲۰۲۱ را داشته باشید گوشیاتو خرید گوشی اس 21 الترا S21 Ultra را به شما با بهترین قیمت پیشنهاد می دهد

درباره گوشی موبایل سامسونگ S20 FE 128GB 5G

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های گوشی های موبایل هوشمند در سپتامبر ۲۰۲۰ با معرفی یکی از محصولات سری اس ( S Series ) یعنی گوشی موبایل اس 20 اف ای  S20 FE 5G یک شوک جالب به بازار موبایل وارد کرد. دستگاهی که چون حرف S را با خود حمل می کرد توقع از آن بالا بوده و تا به حال فروش خیلی خوبی هم داشته است . قیمت گوشی s20 fe 5g ، 128 گیگ رم 8 در حال حاظر در رنج ۱۳ تا ۱۴ تومان است. از مزایای این دستگاه می توان خوش دست بودن  و دوربین سلفی قوی و همینطور باتری معقول ان را نام برد و تنها عیب آن بدنه پلاستیکی آن را میتوان نام برد. اگر میخواهید یک موبایل خوش دست و به روز را داشته باشید فرصت خرید گوشی موبایل سامسونگ S20 FE با حافظه 128 گیگ رم 8 را از دست ندهید.

گوشی موبایل سامسونگ A72 با حافظه 256 گیگ با رم 8

شرکت سامسونگ یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده گوشی های هوشمند این بار با معرفی یکی دیگر از گوشی های میان رده  سری A یعنی گوشی A72 سایر رقبای خود را در این بازه قیمت گوشی موبایل به چالش کشاند . سامسونگ در 17 مارس 2021 گوشی موبایل سامسونگ مدل A72 با حافظه 256 و رم 8 با قیمتی معقول و مشخصاتی ظاهری همچون بدنه ای از جنس پلاستیک مات با رنگ های مشکی ، سفید ، بنفش و آبی برای پشت دستگاه ، قاب شیشه ای برای نمای جلوی دستگاه ، صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپرآمولد Super Amoled ، دوربین 64 مگاپیکسلی عریض به عنوان دوربین اصلی و پردازنده Snapdragon 720G ، باتری 5000 میلی آمپری با توان شارژ سریع 25 واتی و با پارت نامبر SM-A725F/DS روانه بازار کرد .برای بررسی ، قیمت و خرید گوشی سامسونگ A72 روی لینک کلیک کیند .

معرفی اجمالی گوشی موبایل سامسونگ A22 5G

شرکت سامسونگ گوشی موبایل A22 5G را با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 به عنوان یک گوشی میان رده با یک نمایشگر 6.6 اینچی TFT ( 90 هرتز ) با کیفیت 399 پیکسل در هر اینچ با رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل می باشد که برای نمایش تصاویر و ویدئوها کیفیت خوبی به حساب می آید معرفی کرده است که برای ساخت بدنه و پشت دستگاه A22 از پلاستیک به رنگ های سفید ، خاکستری ، بنفش و سبز با نمای جلو که از جنس شیشه استفاده شده است و با توجه به وزن کم دستگاه یک گوشی کاربرپسند به حساب می آید . ابعاد گوشی سامسونگ A22 5G به صورت 167 در 76 در 9 میلیمتر می باشد که در پشت این گوشی و قیمت بالا سه دوربین به همراه یک فلش برای دوربین در یک طراحی زیبا که برازنده تمامی مدل های سامسونگ می باشد کنار هم قرار داده شده اند . بنابراین اگر شما قصد خرید گوشی سامسونگ ارزان قیمت 5G را دارید ، خرید گوشی سامسونگ A22 5G پیشنهاد گوشیاتو به شما می باشد .

معرفی اجمالی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 Plus 5G

شرکت سامسونگ در سال 2021 یک مدل از خانواده سری S ( s series ) را با عنوان Galaxy S21 Plus معرفی کرد که به گفته شرکت سامسونگ یک گوشی با شعار "زندگی امروز و نوآوری فردا" می باشد ، این گوشی توانسته نظر خیلی از کاربرها را به خرید گوشی موبایل سامسونگGalaxy S21 Plus 5G SM-G996B/DS  دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت جلب کند و دلیلش هم شبکه ارتباطی 5G ، دوربین فوق العاده و باتری 4800 میلی آمپری که می تواند به صورت شارژ باسیم 25 وات و شارژ بیسیم 15 وات از آن استفاده کرد . همچنین با قابلیت Power Share یعنی اشتراک گذاری منبع نیرو در گوشی اس 21 پلاس می توانید هدست ها و ساعت هوشمند حتی گوشی های دیگر خود را شارژ کنید ، از نظر ظاهری هم این دستگاه به نظر خود شرکت سامسونگ در رنگ نقره ای برق میزند و در رنگ مشکی چشم نوازی می کند . برای مشاهده بررسی تخصصی و خرید گوشی سامسونگ S21 Plus 5G روی لینک کلیک کنید .

نمایش اطلاعات بیشتر

برای خرید گوشی سامسونگ از نمایندگی رسمی سامسونگ باید به کجا مراجعه کنم ؟(کلیک کنید)

کاربر گرامی گوشیاتو به عنوان نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران دارای سه فروشگاه فیزیکی در مناطق پاسداران ، اقدسیه و سهروردی می باشد که با مراجعه به صفحه نمایندگی رسمی سامسونگ میتوانید به آدرس فروشگاه ها دسترسی داشته باشید و گوشی موبایل خود را با گارانتی معتبر تهیه کنید .

چجوری بدونم گوشی که میخرم اصله یا اینکه برای کدوم کشور هستش ؟(کلیک کنید)

یکی از بهترین راه های تشخیص گوشی اصل بودن یا معتبر بودن شماره سریال گوشی هست تطابق دادن شماره سریال روی بسته بندی گوشی و شماره سریال داخل دستگاه هست که میتونین با شماره گیری *#06# از درست بودن شماره سریال مطمئن بشین و با مراجعه به سایت imei.info در بخش check imei اطلاعات بیشتری مثل کشور سازنده و ... کسب کنید .

برای خرید گوشی سامسونگ به چه نکاتی توجه کنم ؟(کلیک کنید)

شرکت سامسونگ در گوشی های خود طبق هر کاربرد از متریال ، سخت افزار و دوربین های مختلفی استفاده کرده است که بازه قیمتی بین 4 میلیون تا 30 میلیون دارند . شما میتوانید متناسب با نیاز خود ( برای مثال نیاز به دوربین با کیفیت ) از بین سری S و سری A گوشی خود را انتخاب کنید و نکته مهم توجه به گارانتی و رجیستری گوشی سامسونگ است ، حتما گوشی خود را از نمایندگی های رسمی سامسونگ و با گارانتی معتبر خریداری کنید .

کدام یک از گوشی های سامسونگ فروش بیشتری داشته اند ؟(کلیک کنید)

در بین گوشی های سامسونگ مدل Galaxy A50 ، گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus ، گوشی سامسونگ A30 ، گوشی سامسونگ Galaxy A10S ، گوشی سامسونگ A80 ، گوشی سامسونگ A70 بیشترین فروش ها را داشته اند و این تفاوت فروش یا به دلیل قیمت گوشی سامسونگارزانترین گوشی های سامسونگ ) و یا به دلیل کیفیت بالا ( بهترین گوشی سامسونگ ) بوده است .

چرا گوشی موبایل من داغ می کند؟(کلیک کنید)

به طور کلی داغ کردن گوشی های موبایل حین کار کردن با آنها طبیعی است و کاملاً بستگی به نحوه استفاده شما دارد

این موارد باعث خرابی باتری و داغ کردن آن می‌شود می‌شود :

  • طولانی مدت موبایل خود را به شارژ بزنید
  • در حین شارژ شدن موبایل با آن کار کنید
  • وجود ویروس ها و نرم افزارهای مخرب در گوشی شما
  • قاب های ضخیم روی موبایل  که استانداردها را رعایت نکرده باشد

 

 

  بازگشت به بالا

 

      
نمایندگی گوشیاتو کجاست؟

نماینگی گوشیاتو، به عنوان یکی از معتبر ترین و به روز ترین فروشگاه های اینترنتی موجود در تهران، در حوضه ی عرضه ی انواع محصولات الکتریکی مرتبط با برند های اپل، سامسونگ، جی بی ال، هارمن کاردن و ... فعالیت دارد ، همچنین این نمایندگی رسمی، برای جلب رضایت از مشتریان عزیز، در 3 شعبه ی واقع در اقدسیه، فرمانیه و پاسداران، به صورت همه روزه از ساعت 10 الی 22 در حال ارائه خدمات حضوری می باشد محصولات موجود در این فروشگاه ها (حضوری و اینترنتی) دارای دسته بندی های متنوعی می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم

گوشی های موبایل

در حال حاضر، اکثریت گوشی های موبایل در حال عرضه در فروشگاه های گوشیاتو، دارای پرطرفدارترین برند های روز دنیا مانند سامسونگ و یا اپل می باشند، اما این نمایندگی به منظور سازگاری با سلیقه ی اکثر مشتریان گرامی، به دنبال اضافه کردن برند های دیگری مانند نوکیا (nokia)، شیائومی(xiaomi)، هوآوی(Huawei) می باشد. همه ی این گوشی های تلفن همراه دارای معتبر ترین نمایندگی های رسمی موجود بوده و انواع خدمات قبل از فروش و پس از فروش توسط کارشناسان خبره ی گوشیاتو، به مشتریان گرامی ارائه می شود.

تبلت ها

در طی چند سال اخیر، به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کلاس به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شوند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران برای برقراری ارتباط بهتر با این کلاس ها و یا نوت برداری آسان تر، از تبلت های همراه استفاده کنند

ساعت های هوشمند

در گذشته، ساعت های مچی صرفا برای نمایش تایم به کاربران مورد استفاده قرار می گرفتند، اما امروزه توقع افراد از ساعت های مچی خود بالاتر رفته و ترجیح می دهند تا بسیاری از مسائل مهم خود را به ساعت های مچی واگذار کنند یا اینکه بتوانند از طریق این همراهان همیشگی با گوشی موبایل خود ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل نمایندگی رسمی گوشیاتو، در عرضه ی ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل نیز فعالیت دارد تا بتواند از این طریق نیز، نیاز های مشتریان عزیز را مرتفع سازد.

اسپیکر

در این روز های کرونایی، خیلی از افراد ترجیح می دهند تا به جای برگزاری مهمانی و ضیافت های خود در مکان های عمومی و پر خطر، آن ها را به مکان های شخصی و کم خطر منتقل کنند ، اما این مهمانی ها بدون داشتن صدایی بلند و شفاف از موزیک های شاد و مهیج، چندان هم جذاب نخواهد بود. پس یکی دیگر از لوازم ضروری این روز های منازل شخصی، اسپیکر های پرقدرت و با کیفیت است خوشبختانه نمایندگی گوشیاتو، پرطرفدارترین اسپیکر های جهان از برند های جی بی ال، هارمن کاردن و سونی را به فروش می رساند

کنسول های بازی

به دلیل تغییر سبک زندگی انسان، امروزه بسیاری از بازی ها به صورت انفرادی و خیلی مهیج تر و جذاب تر از گذشته صورت می گیرد ، به همین دلیل از جمله کالاهایی که در این روز ها افراد زیادی را مجذوب خود کرده اند، کنسول های بازی، پلی استیشن، ایکس باکس و ... هستند. شما می توانید برای خرید هر یک از این محصولات بخ شعبات مختلف فروشگاه گوشیاتو در تهران مراجعه کرده و بعد از کسب اطلاعات لازم، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید

لپ تاپ

لپ تاپ های اپل (macbook)، به دلیل وزن سبک، ظاهری ظریف و دلنشین و کارایی خارق العاده ای که دارند، جزء پرطرفدارترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده و طرفداران بی شماری دارند ، شما می توانید برای خرید و یا استعلام قیمت انواع مک بوک های موجود در بازار با کارشناسان گوشیاتو در ارتباط باشید

اسکوتر و دوچرخه برقی

اسکوتر ها و دوچرخه های برقی به دلیل استفاده از انرژی برق برای طی مسیر، به هیچ وجه هوا را آلوده نکرده و از تحمیل هزینه های هنگفت بنزین با گازوئیل به افراد جلوگیری می کند ، علاوه بر این استفاده از اینگونه وسایل برای نوجوانان و جوانان بسیار مهیج و دوستداشتنی بوده و می تواند لذت سفر و یا پیکنیک را برای آنان دوچندان کند

لوازم جانبی

لوازم جانبی موجود در فروشگاه آنلاین گوشیاتو به کاربران این امکان را می دهند تا به بهترین نحو بتوانند گوشی ها، تبلت ها، اسپیکر ها و ... خود استفاده کرده و از آنان محافظت کنند ، این لوازم شامل قاب، شارژر، آداپتور، محافظ صفحه، هندزفری و ... شده که به راحتی در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت


 

نمایش اطلاعات بیشتر
 
تهران ، پاسداران ، نبش نارنجستان 4 ، مرکز خرید آرتمیس ، طبقه همکف

 

 
Gooshiato 1399 - 2021